Wegens succes nu in 30 minuten voor NIMA B! NIMA B in 30 minutes, 15 april om 12.00u

Wie in marketing werkt kent ze, wie marketing studeert leert ze kennen: NIMA A, B en C zijn standaarden in het marketingvak waarmee je jouw kunde en kennis aantoont in het marketingvak. Na twee eerdere webinars over het lesprogramma NIMA B en NIMA C, schakelen we opnieuw over naar de SRM-studio in Hilversum. Ditmaal duiken we via een live webinar van 30 minuten in de lesstof van NIMA B: hoe zit die opleiding in elkaar, wat leer je ermee en hoe moeilijk of makkelijk ís dat lesprogramma eigenlijk? Ontdek tijdens dit webinar of een NIMA B-opleiding bij je past!

Meld je aan en volg gratis ‘NIMA B in 30 minutes’ op 15 april om 12.00 uur in onze online webinaromgeving.

Meld je direct aan

NIMA B in 30 minutes

Tijdens het webinar ‘NIMA B in 30 minutes’ gaat spreker en marketingexpert Karel Zwaan in vogelvlucht door de NIMA B-opleiding heen. Karel Zwaan is daarnaast ook marketingleraar. Of je nu zelf overweegt om NIMA B te volgen, of dat het voor jouw organisatie relevant is, dit webinar biedt je alle nodige inzichten. 

Tijdens het webinar krijg je antwoord op de volgende vragen: 

  • Hoe zit de NIMA B-opleiding in elkaar en wat voor onderwerpen komen er allemaal aan bod? 
  • Hoe moeilijk of makkelijk is een NIMA B-opleiding en welk niveau wordt er van je verwacht? 
  • Hoeveel uur ben je aan een NIMA B-opleiding kwijt en wat levert het je op? 
  • Wanneer kies je voor NIMA B binnen het marketing- en communicatievak? 
  • Wat heb je aan de NIMA B-opleiding en welke handvatten krijg je tijdens de opleiding zodat deze direct toepasbaar zijn in de praktijk? 

Wil jij ‘NIMA B in 30 minutes’ niet missen? Meld je gratis aan! Het webinar volg je op 15 april om 12.00 uur in onze online webinaromgeving. 

Aanmelden

Wat is het nut van een NIMA-opleiding? 

Marketing komt als vak samen in de theorie en praktijk van een NIMA-diploma. Je leert alles over marketing: van een gedegen analyse tot scherpe keuzes over doelgroepen, prijsbeleid, unieke eigenschappen, de concurrentie en de markt waarop je producten en diensten verkoopt. Ja, en natúúrlijk ook over marketingcommunicatie, reclame, contentmarketing, digital, campagnes en mediakeuze. Al staan die ‘voor ieder zichtbare vormen van marketing’ nooit op zichzelf. Marketing gaat over het vinden van een markt en het creëren van vraag naar je product of dienst. Jaarlijks leggen bijna 2.000 mensen een NIMA-examen af, en met een NIMA B-diploma ontwikkel je jezelf tot strategisch marketeer. 

NIMA B 

Kiezen voor een NIMA B-opleiding bij SRM betekent kiezen voor kwaliteit en ervaring. Met meer dan 70 jaar expertise in het vakgebied heeft SRM zich gepositioneerd als dé standaard voor ambitieuze marketing- en communicatieprofessionals. Als officieel NIMA Education Partner is SRM een van de meest succesvolle opleiders van Nederland, en biedt een opleiding die altijd up-to-date is met de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. De praktijkgerichte aanpak zorgt ervoor dat je niet alleen theoretische kennis opdoet, maar ook direct betere resultaten behaalt in de praktijk.  

Wat je vandaag leert, pas je morgen al toe in je werk. Bovendien krijg je les van ervaren docenten die actief zijn in het werkveld, wat zorgt voor een waardevolle verbinding tussen theorie en praktijk. SRM biedt daarnaast een modulaire opbouw van de opleidingen op A-, B-, C- en D-niveau, wat het mogelijk maakt om je carrière op een flexibele manier verder uit te bouwen. 

Bekijk alle NIMA-opleidingen