Met digital marketing gebruik je online media om de marketingdoelstellingen van jouw organisatie te behalen. Wil je leren hoe je met de juiste boodschap op het juiste moment jouw doelgroep bereikt? Dan ben je bij SRM aan het juiste adres.
Digital marketing is de overkoepelende term voor alle digitale marketingstrategieƫn. Met behulp van SEA, SEO, e-mailmarketing, social-mediamarketing en marketing automation bereik je de klant op de juiste manier Ʃn zorg je ervoor dat hij converteert. Sta jij aan het begin van je loopbaan in digital marketing of ben je al een ervaren professional? Voor de beginnende digital marketeer bieden we praktijkopleidingen op HBO-niveau. Met deze opleidingen leg je een stevige basis en haal je een waardevol diploma.
Voor de ervaren marketing- en communicatieprofessionals bieden we executive programma’s op Post HBO- en Masterniveau aan.
Ben je nieuwsgierig naar hoe je AI optimaal kunt inzetten voor jouw marketingstrategie? In de opleiding AI en Marketing Intelligence – SRM Track leer je hoe je business intelligence en data kunt gebruiken voor het verbeteren van je digitale marketing. Na afloop heb je je eigen data driven businessmodel ontwikkeld en heeft AI een permanente plek gekregen in jouw strategie.
Met de vakopleiding Search Engine Marketing - SEO, SEA Advanced (SRM MKT B) leer je succesvolle Search Engine-strategieƫn te ontwikkelen en implementeren. Je leert hoe je de meest relevante zoekwoorden selecteert en hoe je geavanceerde linkbuilding kunt toepassen die bijdraagt aan een optimale vindbaarheid van je organisatie.
Gebruikt jouw organisatie social media al op de juiste manier? In de vakopleiding Social Media Specialist (SRM MKT B) ga je aan de slag met het schrijven van verschillende soorten posts. Je verdiept je in contentmanagement, verschillende contentformats en -typen en je leert hoe je de resultaten van de socials kunt monitoren. Zo vergroot jij de online effectiviteit van jouw organisatie.
Tijdens de vakopleiding Marketingtech en Innovatie (SRM MKT C) raak je op de hoogte van alle nieuwste technologische ontwikkelingen op marketinggebied. Je leert hoe je innovaties in de markt kunt gebruiken om je businessmodel en producten te verbeteren en hoe je deze kunt implementeren en evalueren. Na afloop ken je alle trends in data, tech, online en AI en kun je nog beter je klanten bedienen.
Wil je snel nieuwe kennis opdoen over bijvoorbeeld first party data of social media advertising? Met onze SRM Tracks van 1 of 2 dagen ben je weer helemaal up-to-date en kun je jouw marketingresultaten verbeteren. Kies bijvoorbeeld voor de SRM Track Growth Marketing en leer hoe je met A/B-testen, website analytics en funneloptimalisatie aansluit bij de behoeften van de klant.