Leuk dat je onze T-Shape tool hebt doorlopen. In deze mail lees je, jouw persoonlijke uitslag.
Lang niet iedereen bewandelt onze doorlopende leerlijnen van A tot en met D, omdat de leerdoelen en ambities verschillen per persoon. Daarbij vragen de huidige technologische ontwikkelingen en de marketing- en communicatieafdelingen van elke organisatie vaak om verschillende professionals met hun eigen specialisme. Deze specialismen kunnen alleen goed in praktijk gebracht worden als de marketeers ook over de benodigde algemene marketing- en communicatiekennis beschikken aangevuld met specialistische kennis. Als je een brede basiskennis van alle marketingvakgebieden met een specialisme combineert, word je een T-shaped marketeer. Hoe de T-shape er precies uitziet, verschilt per persoon.
Op basis van jouw antwoorden adviseren wij je om je verder te ontwikkelen op het gebied van funnelmarketing. Hoe zorg je ervoor dat een potentiële klant van je bedrijf afweet, zich oriënteert en uiteindelijk de aankoop bij je doet? Via funnel marketing. Een strategie waarbij je in elke fase van de customer journey relevant bent als bedrijf en de juiste kanalen en middelen inzet om je doelgroep te bereiken. Als marketing professional is het belangrijk om te weten hoe je de verschillende onderdelen van funnelmarketing effectief in kan zetten voor jouw organisatie. De opleidingen en trainingen van SRM kunnen jou hierbij helpen.
Je kunt je verder ontwikkelen op het gebied van funnelmarketing als je een van de volgende complete opleidingen volgt:
Als je gezien de uitkomst twijfelt welk programma jij het beste kunt kiezen plan dan een adviesgesprek met één van onze opleidingsadviseurs of bel ons op 020 - 5 126 501 Dan kan je daarna zeker een goede keuze maken.
Graag tot ziens bij een van onze opleidingen of trainingen!