Cookies en privacy

Cookies 
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring

Customer Experience (SRM MKT C)

3 maanden – Vergroot je customer value en duik in de wereld van AI
Duur:

3 maanden

Niveau:

Executive Programma C, D (Post-)Master

Algemeen
Algemeen

Hoe vind je de juiste balans tussen winstgevendheid en klantgerichtheid? Met deze opleiding van SRM verdiep je je in de customer journey en ga je aan de hand van marktonderzoek en data-analyses je klanten begeleiden van oriëntatie tot aankoop. Daarbij leer je ook wat artificial intelligence (AI) voor jou als marketeer kan betekenen en duik je in de customer lifecycle analyse en klanttevredenheid, gemeten als NPS.

Wat ga je leren

  • Je weet waar de meerwaarde voor de klant ligt en gebruikt deze kennis om klanten aan je te binden
  • Je bent bekend met de customer journey en kunt op die klantreis inspelen zodat bezoekers verder in de funnel komen
  • Je gebruikt data om je klanten beter te leren begrijpen en gebruikt die inzichten om de touchpoints te verbeteren
  • Je kunt AI linken aan de verschillende disciplines binnen de marketing

Voor wie

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO-niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systemen. Je wilt bij de tijd blijven en je verder ontwikkelen op het gebied van AI. 

Programma

In deze opleiding verdiep je je samen met een ervaren trainer en je medestudenten in de customer journey, waarbij je aandacht leert hebben voor de customer value en bedenkt hoe je deze kunt laten toenemen. Je leert een sterke CRM-strategie opzetten aan de hand van klantgedrag. Daarbij verdiep je je in trends in data en AI en bekijk je welke aspecten je kunt toepassen in jouw organisatie.

Les van trainers uit de praktijk

De trainers van SRM zijn toonaangevende specialisten in hun vakgebied en staan midden in de praktijk. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en spelen in op vernieuwingen in het bedrijfsleven en de samenleving. Zij geven hun kennis en vaardigheden door op een enthousiaste en duidelijke wijze, waardoor jij je sterk ontwikkelt. Vast kennismaken met onze trainers? Bekijk voor een eerste indruk.

SRM opleidingen met resultaat

Al meer dan 60 jaar is SRM hét particuliere opleidingsinstituut voor beginnende en ervaren professionals in de communicatie, marketing, marketingcommunicatie en online marketing. De sterke succesformule van SRM is de combinatie van theorie met praktijk; eens in de 2 weken een bijeenkomst aangevuld met zelfstudie (5-7 uur per week). In vrijwel elke organisatie werken wel professionals die het vak bij SRM leerden. Na een SRM-opleiding rapporteren oud-deelnemers een toename van 40% van hun vakkennis en kunde; 30% behaalt betere resultaten. Wij maken leren studeerbaar.

Modulair onderwijs

Wil jij je communicatie- of marketingtitel halen via een van onze SRM-gerenommeerde praktijkopleidingen? Bij SRM bieden we dit nu volledig modulair aan. Hoe werkt dit? Onze opleidingen bestaan uit modules die Masterclasses worden genoemd. Jij bepaalt hoeveel jij wilt volgen om je kennis te verdiepen of te verbreden. Voor een snelle update van jouw kennis bieden we programma’s waarin deze Masterclasses over een onderwerp gecombineerd worden. Of je kunt voor je volledige titel gaan in marketing of communicatie. Kies op basis van je beschikbare tijd en ambitie welke combinatie jou het beste past.

Programma
Afronding
Planning
Kosten
Customer Experience (SRM MKT C)
3 maanden – Vergroot je customer value en duik in de wereld van AI
Brochure downloaden Kostenoverzicht aanvragen Inschrijven
Customer Experience (SRM MKT C)
3 maanden – Vergroot je customer value en duik in de wereld van AI

Ervaringen en beoordelingen van onze studenten

Lees hier hoe onze studenten de opleidingen van SRM ervaren en beoordelen.
Opleidingsadvies

Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend telefonisch contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs via het onderstaande telefoonnummer of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
 
Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend telefonisch contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.