Cookies en privacy

Cookies 
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring

Marktinnovatie en CRM (SRM MKT C)

3 maanden – Volg innovaties op de voet en bind klanten langdurig aan je merk
Duur:

3 maanden

Niveau:

Executive Programma C, D (Post-)Master

Algemeen
Algemeen

Om te voorkomen dat je de interesse van je klanten verliest, is het zaak om het aanbod van jouw organisatie up-to-date te houden. Daarom wil je als marketeer de marktinnovaties op de voet blijven volgen. Tijdens de vakopleiding Marktinnovatie en CRM (SRM MKT C) verdiep je je in innovatiemanagement. Je leert op een duurzame manier producten en diensten te innoveren, zodat je als organisatie relevant blijft. Uiteraard blijft de klanttevredenheid hierin belangrijk. Daarom besteed je tijdens deze vakopleiding ook aandacht aan de customer lifecycle analyse en verschillende CRM-uitdagingen. Zo ga je mee met de laatste innovaties binnen je werkveld én kun je nog steeds inspelen op de wensen van je klanten.

Wat ga je leren

  • Je weet hoe je innovaties in de markt kunt gebruiken om je businessmodel, producten of diensten te verbeteren
  • Je kunt innovaties vormgeven, implementeren en aansturen en de resultaten evalueren
  • Je leert verschillende aspecten van het klantengedrag te analyseren om tot een sterke CRM-strategie te komen
  • Je leert te werken met marketing automation, waardoor je het marketingproces voor jezelf en je organisatie efficiënter maakt
  • Je ontdekt wat datamanagement nu echt betekent voor je werkzaamheden
  • Je leert onder meer gebruik te maken van klantengedrag en verkoopcijfers en de inzichten om te zetten in concrete acties

Voor wie

Je bent marketingprofessional, -manager of -adviseur en je wilt je kennis op het gebied van innovatiemanagement en CRM sterk ontwikkelen.

Deze Masterclass wordt aangeboden op C-niveau. Niveau C is het niveau voor medior en senior professionals die hun kennis op tactisch en strategisch niveau willen toepassen. 

Programma

Tijdens deze opleiding ga je aan de slag met innovatiestrategieën en het signaleren van mogelijke risico’s. Je leert innovaties zo soepel mogelijk door te voeren. Daarnaast leer je vanuit strategisch opzicht naar je klanten te kijken. Door middel van verschillende analyses en het uitwerken van een CRM-strategie leer je je doelgroep nog beter kennen. Ook leer je hoe je marketingprocessen kunt automatiseren en hoe je hierbij op een effectieve manier databronnen kunt gebruiken. De vakopleiding wordt verzorgd door een docent met ruime ervaring in de praktijk. Door concrete voorbeelden pak je de theorie sneller op.

Les van professionals uit de praktijk

De docenten worden door SRM zorgvuldig geselecteerd. Vakkennis binnen online markten, ruime en actuele ervaring in het vakgebied en didactische kwaliteiten zijn de belangrijkste criteria. Op elke bijeenkomst wordt een docent ingezet die in zijn of haar dagelijkse praktijk met alle facetten daarvan in aanraking komt. Hierdoor weten de docenten de theorie eenvoudig te vertalen naar de voor jou herkenbare praktijk. Vast kennismaken met onze docenten? Bekijk voor een eerste indruk.

SRM opleidingen met resultaat

Al meer dan 60 jaar is SRM hét particuliere opleidingsinstituut voor beginnende en ervaren professionals in de communicatie, marketing, marketingcommunicatie en online marketing. De sterke succesformule van SRM is de combinatie van theorie met praktijk; eens in de 2 weken een bijeenkomst aangevuld met zelfstudie (5-7 uur per week). In vrijwel elke organisatie werken wel professionals die het vak bij SRM leerden. Na een SRM-opleiding rapporteren oud-deelnemers een toename van 40% van hun vakkennis en kunde; 30% behaalt betere resultaten. Wij maken leren studeerbaar.

Klassikaal of virtual classroom

Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Geef je de voorkeur aan lessen op vaste tijden, met een docent én digitaal? Dan biedt virtual classroom je de uitkomst. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina op onze website.

Programma
Afronding
Planning
Kosten
Marktinnovatie en CRM (SRM MKT C)
3 maanden – Volg innovaties op de voet en bind klanten langdurig aan je merk
Brochure downloaden Kostenoverzicht aanvragen Inschrijven
Marktinnovatie en CRM (SRM MKT C)
3 maanden – Volg innovaties op de voet en bind klanten langdurig aan je merk

Ervaringen en beoordelingen van onze studenten

Lees hier hoe onze studenten de opleidingen van SRM ervaren en beoordelen.
Opleidingsadvies

Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend telefonisch contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs via het onderstaande telefoonnummer of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
 
Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend telefonisch contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.