Lang niet iedereen bewandelt onze doorlopende leerlijnen van A tot en met D, omdat de leerdoelen en ambities verschillen per persoon. Daarbij vragen de huidige technologische ontwikkelingen en de marketing- en communicatieafdelingen van elke organisatie vaak om verschillende professionals met hun eigen specialisme. Deze specialismen kunnen alleen goed in praktijk gebracht worden als de marketeers ook over de benodigde algemene marketing- en communicatiekennis beschikken aangevuld met specialistische kennis. Als je een brede basiskennis van alle marketingvakgebieden met een specialisme combineert, word je een T-shaped marketeer. Bij SRM kun je vanuit het T-shaped model leren. Zo doe je eerst brede kennis op van de marketingstrategie, waarna je je specialiseert in een vakgebied, zoals: funnel management, branding of copywriting. Onder deze vakgebieden vallen weer verschillende subspecialisaties die samen jou tot een volwaardig specialist vormen.
Wil je ontdekken welke opleiding of training jouw carrière, als T-shaped marketeer, naar een hoger niveau tilt? Onze opleidingsadviseurs helpen je graag verder op 020 - 5 126 501.