SRM voldoet als NIMA Education Partner aan de door NIMA gestelde eisen omtrent kwaliteit, continuïteit, onafhankelijkheid en praktische aansluiting op diverse NIMA examens.
Zeeshan Khan is Senior Lead Marketing en Sales bij Eneco en oprichter van Funsumers, een bedrijf met de missie van het creëren van gelukkige consumenten. Hij gebruikt neuromarketingtechnieken, human-centric design en agile methoden om loyaliteitspromoties, verbeteringen in de customer journey en WOW-factoren te creëren en implementeren voor verschillende klanten. Deze kennis deelt hij via workshops en trainingen, onder andere ook voor SRM.
Masterclass Communicatie en Gedragsbeïnvloeding
Masterclass Branding en Positionering
Aflevering 23: De geheimen van digitale marketing
Een website zit net zo logisch in elkaar als een huis. De douche staat niet in de woon-, maar in de badkamer. Volgens diezelfde ijzeren logica richt Digital marketing strateeg Rob van Berkel websites en campagnes in. Karel Zwaan sprak met hem voor Marketing Break, de podcast van SRM en NIMA.