SRM voldoet als NIMA Education Partner aan de door NIMA gestelde eisen omtrent kwaliteit, continuïteit, onafhankelijkheid en praktische aansluiting op diverse NIMA examens.
Ik sta er eigenlijk nooit zo bij stil, maar intussen ben ik al bijna vier decennia NIMA-docent. In 1985 ben ik begonnen met het verzorgen van NIMA-opleidingen en in 1998 ben ik ook bij SRM gestart. Alle NIMA-opleidingen verzorg ik naast mijn werk als marketingstrateeg. Als eigenaar van Wave Marketing Consultancy, ontwikkel ik voor mijn klanten strategische marketingplannen, waarmee ze op een slimme en creatieve manier duurzaam concurrentievoordeel kunnen realiseren.
Aflevering 23: De geheimen van digitale marketing
Een website zit net zo logisch in elkaar als een huis. De douche staat niet in de woon-, maar in de badkamer. Volgens diezelfde ijzeren logica richt Digital marketing strateeg Rob van Berkel websites en campagnes in. Karel Zwaan sprak met hem voor Marketing Break, de podcast van SRM en NIMA.