Vanuit je strategische marketingkeuze je specifieke doelgroep bepalen. Een beetje marketeer weet hoe belangrijk dat is. Maar hoe pak je dat slim aan? In de Kennis Break ‘Hoe schrijf je het beste marketingplan?’ bespreekt topdocent en marketingstrateeg William van Vessem de 9 stappen om je doelgroep te bereiken.
Het bepalen en bereiken van specifieke doelgroepen is geen kwestie van onderbuik, maar gebaseerd op een weloverwogen plan. Zo staat William in dit live webinar, dat plaatsvindt op 21 april om 16.00 uur. Het beste, meest effectieve operationele marketingplan is volgens hem het resultaat van het doorlopen van 9 stappen.
In deze Kennis Break neemt William je mee in hoe je een succesvol operationeel marketingplan schrijft. Stap voor stap, per doelgroep. Zodat je plan uiteindelijk integraal aansluit bij je eerder genomen strategische marketingkeuze.
William, die ruim 30 jaar praktijkervaring heeft als marketingstrateeg, weet elke van de 9 stappen inzichtelijk te maken aan de hand van sprekende voorbeelden. Bovendien geeft hij je volop tips die je meteen kunt toepassen.
Hoe schrijf je het beste marketingplan?
Door: William van Vessem
Datum: 21 april
Tijd: 16.00 − 17.00 uur