Wil jij jezelf ontwikkelen op het gebied van content marketing en wil je leren hoe jij jouw content strategie verbeterd? Dan bieden wij jou bij SRM graag een helpende hand. Voor elke content specialist - van beginnend tot zeer ervaren - bieden wij trainingen die jou verder brengen in het vakgebied. Lees hieronder welke opties er zijn.
Content marketing is een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie. Als content specialist houd jij je dagelijks bezig met het gebruik, de distributie en het resultaat van content. Je houdt trends en ontwikkelingen uit de markt nauwlettend in de gaten. Waar jouw doelgroep actief is, probeer jij ook aanwezig te zijn. Op die manier probeer jij jouw content plan op de korte en lange termijn te verbeteren.
Ben je pas net gestart in de functie van content specialist of is content marketing een nieuw domein binnen jouw organisatie? Met de training SRM Content Specialist bouw je aan een stevige basis om aan de slag te gaan. In deze leren wij jou hoe je een succesvolle content strategie opstelt waarmee jij de doelgroep - zowel online als offline - bereikt. We gaan dieper in op thema’s als conversie-optimalisatie en gebruikersonderzoek met als doel dat jij na het afronden van de opleiding zelfstandig aan de slag kunt met het opstellen en uitvoeren van een sterk content marketingplan.
Ben je al enige tijd actief in content marketing, maar merk je dat je vastloopt? Omdat de content niet de juiste doelgroep bereikt. Kanalen minder effectief lijken dan vooraf gedacht. Of de content niet de juiste conversie oplevert? De SRM Contentstrategie training is bedoeld voor professionals die de effectiviteit van hun contentstrategie willen verhogen door de kennis en inzichten uit deze training toe te passen en te vertalen naar de huidige content marketingplannen van de organisatie. Met als doel een directe verbetering van de content creatie, distributie en management binnen de eigen organisatie.
Werk je als content manager en stuur je een team van content specialisten aan? Dan vind je het misschien waardevol om de effectiviteit van het team te verhogen door slimmer te worden in het managen, beheren en organiseren van content. De training SRM Content Management sluit hierop aan. In deze 2-daagse training verbreed jij jouw kennis op het gebied van content management en ontvang je de tools om content te beheren en controleren. Met als doel dat jij de actualiteit, consistentie en kwaliteit van de content kan waarborgen. Op een manier die voor jou en het team werkt.
Heb jij in jouw rol te maken met alle aspecten van content marketing: van content creatie tot distributie en management? En wil jij de effectiviteit en waarde van de door jou gemaakte content verhogen? In de SRM training Contentstrategie en -management leer jij hoe jij een contentmarketingplan van A tot Z opstelt en uitvoert. Je maakt de vertaalslag van theorie naar praktijk en zet de verkregen kennis en inzichten direct om in plannen voor jouw organisatie. Zodat de effectiviteit van content marketing binnen jouw organisatie groeit.