Om onszelf te blijven uitdagen, te inspireren en om voorop te blijven lopen in het vak waar we met zoveel passie voor gaan, heeft SRM een Raad van Advies in het leven geroepen. Wij stellen graag de vakgenoten aan je voor die ons helpen om voor jou de beste opleider te blijven op het gebied van online, marketing en communicatie.
Chief Marketing Officer bij IT-dienstverlener Schuberg. Ivo Roefs werkte hiervoor onder meer 17 jaar bij reclamebureau DDB, waarvan 10 jaar als CEO. LinkedIn Ivo Roefs
Creatief Strateeg bij marketing taskforce Frontrunners. Wim Ubachs is bekend van de Even Apeldoorn Bellen-campagne van Centraal Beheer, de Jochem de Bruin-campagne van Rabobank, de stok & de lat campagne van NCOI en tal van andere iconische Nederlandse reclamecampagnes. LinkedIn Wim Ubachs
Communicatiestrateeg en directeur-eigenaar van pr-bureau Coopr. Jos Govaart werkt voor grote klanten als Netflix, Coolblue, Albert Heijn, Coca-Cola en LinkedIn. Coopr is opgericht tijdens de financiële crisis en is nu een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland. LinkedIn Jos Govaart
Medeoprichter van dvj Insights, door MOA uitgeroepen tot Marketing & Analytics Bureau van het jaar 2018. Als consulting partner koppelt Ronald Jansen de marketingpraktijk en de wetenschap, en helpt hij bedrijven te groeien in hun branding. LinkedIn Ronald Jansen
Data gedreven marketeer met ervaring bij grote internationale bedrijven en bureaus. Zij helpt merken om het veranderende gedrag van consumenten te leren begrijpen, onder andere met behulp van data. Momenteel vervult zij de functie van Marketing Director Noord Europa bij de Manpower groep. LinkedIn Miriam van der Heijden
Managing director Marketing & Communications bij de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Daarvoor werkte Mireille Spapens als hoofd Marketing & Communicatie bij het Erasmus MC en had zij diverse marketing- en communicatierollen bij Deloitte. LinkedIn Mireille Spapens