Wil jij professional worden binnen het onlinemarketingvak? Of hebben SEO en SEA al geen geheimen voor jou? Bij SRM kun je een online marketing-opleiding volgen op elk niveau. Zo ben je er zeker van dat je up-to-date blijft binnen dit constant veranderende vakgebied. Van voice assistants tot TikTok en de alsmaar belangrijkere Big Data: SRM groeit met het constant veranderende vak mee. Zo kun jij vanaf september onder andere de volgende nieuwe opleidingen volgen.
De klant van vandaag kan kiezen uit de meest uiteenlopende producten en diensten van veel aanbieders. Hoe zorg jij er dan voor dat de klant voor jou kiest en blijft kiezen? Verschillende strategieën om meerwaarde te blijven bieden aan klanten komen tijdens deze training aan bod.
Met deze nieuwe vakopleiding creëer je vanuit een integrale visie een helikopterview voor het (online) marketingbeleid binnen je organisatie. Je leert de (nieuwe) mogelijkheden kennen op gebied van online marketing en het toepassen van data. Dit zorgt voor een betere communicatie met je klant en een optimale bediening met het juiste online of offline kanaal.
We beschikken over meer data dan ooit tevoren. Maar haal jij al alles uit de data die binnen je organisatie aanwezig zijn? In deze training leer je wat je met data kunt doen. Je ontdekt welke data belangrijk zijn en hoe je die kunt verzamelen, vastleggen, bewerken en vertalen. Er is met name ook aandacht voor hoe je als marketing- of communicatieprofessional de data helder in kaart kunt brengen voor het maken of ondersteunen bij het maken van beslissingen.
Door digitalisering is er een toenemende behoefte aan professionals die de mogelijkheden van technologische ontwikkelingen weten te vertalen naar de overheidsinstantie waarvoor ze werken, of dat nu een gemeente, provincie of de rijksoverheid is. Ben jij geïnteresseerd in technologie? En ben je nieuwsgierig naar de toegevoegde waarde die de digitale overheid kan bieden? En hoe je veranderingen implementeert? Volg dan deze Masterclass Digitaal Leiderschap bij de Overheid. In korte tijd raak je bekend met de ontwikkelingen op technologisch gebied en kun je je organisatieprocessen effectiever inrichten.
Het is voor iedere professional belangrijk aandacht te hebben voor marktbewegingen, technologische ontwikkelingen en innovatie. In deze Masterclass Digitale Transformatie verdiep je je in de organisatiestrategie en onderzoek je hoe technologische ontwikkelingen kunnen bijdragen aan het behalen van de organisatiedoelen. Door je vaardigheden in projectmanagement en het doorvoeren van veranderingen ben jij na afloop van deze training de aangewezen persoon om projecten omtrent digitale transformatie te leiden.
Heb jij een commerciële topfunctie en wil jij vanuit de laatste technische- en marketingmogelijkheden het innovatieproces rondom producten, diensten en verdienmodellen binnen je organisatie op gang helpen? Dan is dit programma echt iets voor jou. Of je nu werkt vanuit een adviserende, kritische of leidinggevende rol maakt niet uit. Hoe zorg je voor een innovatieve cultuur binnen je organisatie en wat is er nodig voor succesvol implementeren?
Ontwikkel je online marketingkennis op strategisch niveau. Ontdek hoe je nieuwe technologie kunt inzetten ten behoeve van je (online) marketingdoelstellingen. Hierdoor begrijp je goed welke gevolgen marketingacties hebben op de marketingstrategie en organisatiedoelen en kun je zelf bijdragen leveren aan de te ontwikkelen marketingstrategie. Je verdiept je onder meer in de samenhang tussen online en offline media en de rol die marketing automation kan spelen binnen je organisatie.
Wil jij weten hoe je je klanten het beste aan je kunt binden? En wil je de customer lifetime value laten toenemen? In dit programma SRM Executive Master Customer Centric Strategy C leer je de juiste balans vinden tussen winstgevendheid en klantgerichtheid. Zo verdiep je je in de customer journey en kun je met marktonderzoek en data-analyses je klanten begeleiden van oriëntatie tot aankoop. Tijdens het programma combineer je inzichten op het gebied van marketing, verkoop en technologie om je klanten een aanbod te kunnen doen voordat ze de behoefte bij zichzelf herkennen. Door actief met je klant mee te denken zorg jij voor een sterke merkvoorkeur.
Heb jij een communicatiefunctie of ben je of wil jij een grote rol spelen in het verder digitaliseren van je overheidsorganisatie ten behoeve van jullie stakeholders en wil jij vanuit de laatste technische- en marketingmogelijkheden het innovatieproces rondom diensten en processen binnen je organisatie op gang helpen? Dan is dit programma echt voor jou. Of je nu werkt vanuit een adviserende, kritische of leidinggevende rol, dat maakt niet uit. Hoe zorg je voor een innovatieve cultuur binnen je organisatie en wat is er nodig voor succesvol implementeren?
Met deze nieuwe vakopleiding creëer je vanuit een integrale visie een helikopterview voor het (online) marketingbeleid binnen je organisatie. Je leert de (nieuwe) mogelijkheden kennen op gebied van online marketing en hoe deze zich verhouden tot de offline kanalen en het toepassen van data. Dit zorgt voor een betere communicatie met je klant en een optimale bediening met het juiste online of offline kanaal. Je stapt op de ladder van de operationele specialist naar de strategische (online) markteer die de volledige breedte kan overzien en bewaken.
Bekijk hier alle nieuwe opleidingen. Benieuwd naar ons volledige aanbod? Kijk dan hier.