Cookies en privacy

Cookies 
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring

Organisatie van Mediamanagement - SRM Track

1 dag - Haal alles uit je mediabudget door effectieve media-inzet
Duur:

1 dag

Niveau:

Masterclass

Algemeen
Algemeen

Wil jij media effectief en efficiënt inzetten om je merk te laten groeien? Om dit voor elkaar te krijgen moet je jouw communicatiebudget goed inzetten. Hoe je dit doet leer je in deze track van SRM in samenwerking met 3MO. In deze training ontdek je als marketeer of mediamanager hoe je mediaprocessen, mediateams en media-agencies het beste managet. Leer om te gaan met het transparantievraagstuk en verbeter de efficiëntie en effectiviteit van media-inzet. Zo weet jij mediamanagement binnen de organisatie te optimaliseren en haal je alles uit je mediabudget. 

Wat ga je leren

  • Je leert hoe het proces van mediaplanning en inkoop werkt
  • Je weet hoe je de efficiëntie en effectiviteit van media kan optimaliseren
  • Je kunt een mediabureau managen en aansturen
  • Je kent de selectiecriteria waar een goed mediabureau aan moet voldoen
  • Je leert hoe je omgaat met het financiële transparantievraagstuk
  • Je kent de remuneratiemodellen zodat je de juiste financiële samenwerking met je bureau kan onderhandelen en bespreken

Voor wie

Bevind jij je in een functie waarbij je verantwoordelijk bent voor mediamanagement? Ben je bijvoorbeeld werkzaam als mediamanager, media procurement manager of als senior brand-, communicatie- of marketingmanager? Dan is deze track geschikt voor jou!

Programma

Tijdens de training verdiep je je in de organisatie van mediamanagement. Wat komt er allemaal kijken bij mediamanagement? Hoe manage je de bureaus? Hoe selecteer je een bureau? Jij weet straks als geen ander hoe je afspraken maakt met bureaus en hoe je media nóg effectiever en efficiënter inzet. Ook heb je kennis van transparantie en pas je dit toe in je werkwijze. De training wordt verzorgd door docenten met jarenlange ervaring in mediamanagement en marketing. Door de concrete voorbeelden die de docent jou geeft, maak je je de stof snel eigen.

Les van trainers uit de praktijk

De trainers van 3MO zijn zeer ervaren specialisten in het mediavakgebied en staan midden in de praktijk. Ze hebben zelf diverse mediamanagementrollen aan de klantzijde vervuld en werken nu vanuit 3MO op dagelijkse basis voor toonaangevende merken. De trainers zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in de mediawereld en spelen in op deze vernieuwingen. Zij hebben de afgelopen jaren al vele marketeers en mediamanagers nationaal en internationaal getraind en geven hun kennis en vaardigheden door op een enthousiaste en duidelijke wijze, waardoor jij je sterk ontwikkelt.

SRM Track

Onze SRM Tracks zijn praktische trainingen die zorgen voor het opbouwen of onderhouden van je kennis. Het volgen van een SRM Track kan waardevol zijn voor beginnende professionals, maar zeker ook voor doorgewinterde marketeers of communicatieprofessionals die nieuwe vaardigheden willen opdoen of hun kennis willen opfrissen.

Programma
Afronding
Planning
Kosten
Organisatie van Mediamanagement - SRM Track
1 dag - Haal alles uit je mediabudget door effectieve media-inzet
Brochure downloaden Kostenoverzicht aanvragen Inschrijven
Organisatie van Mediamanagement - SRM Track
1 dag - Haal alles uit je mediabudget door effectieve media-inzet

Ervaringen en beoordelingen van onze studenten

Lees hier hoe onze studenten de opleidingen van SRM ervaren en beoordelen.
Opleidingsadvies

Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend telefonisch contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs via het onderstaande telefoonnummer of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
 
Benieuwd welke opleiding of training het beste aansluit op jouw persoonlijke ambities, werkervaring en studievoorkeuren? Of nieuwsgierig naar wat SRM kan bijdragen aan jouw verdere carrière? Neem dan vrijblijvend telefonisch contact op met onze deskundige opleidingsadviseurs of via een persoonlijk bericht. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.