Vanuit je strategische marketingkeuze je specifieke doelgroep bepalen. Een beetje marketeer weet hoe belangrijk dat is. Maar hoe pak je dat slim aan? Het bepalen van doelgroepen is geen kwestie van onderbuik, maar zou gebaseerd moeten zijn op een weloverwogen plan. Volgens topdocent en marketingstrateeg William van Vessem bestaat dat plan uit 9 essentiële stappen, Welke dat zijn, ontdek je in ons webinar.
William neemt je mee in hoe je een succesvol operationeel marketingplan schrijft. Stap voor stap, per doelgroep. Zodat je plan integraal aansluit bij je eerder genomen strategische marketingkeuze. William, die ruim 30 jaar praktijkervaring heeft, weet elke stap inzichtelijk te maken aan de hand van sprekende voorbeelden. Bovendien geeft hij je volop tips die je meteen kunt toepassen.
Hoe schrijf je het beste marketingplan?
Deze webinar heeft reeds plaatsgevonden.
Heb je vragen over de Kennis Break? Of wil je graag sparren over een opleiding die bij jou past? Dan kun je bellen naar 020 - 211 15 54. Onze adviseurs staan van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur klaar om al jouw vragen te beantwoorden.