Bedrijfsresultaten staan onder druk en mediabudgetten krimpen. Hoe zorg je er als marketing- en communicatieprofessional voor dat je in deze lastige tijd toch maximaal effect blijft sorteren?
Deze Kennis Break heeft reeds plaatsgevonden. Kijk de webinar hier terug.
Docent Jorn Moraal staat stil bij de realiteit van de coronacrisis. Hij laat je zien dat deze crisis ook kansen biedt om scherper in te kopen. Hoe dan? Door met de juiste mediapartners je zichtbaarheid op peil te houden voor een flink lagere investering, beter renderende campagnes te behalen met digitale marketing én door meer flexibiliteit en controle in te bouwen in je advertisingcampagnes. In vogelvlucht worden alle mogelijkheden doorlopen.
Door: Jorn Moraal
Datum: donderdag 29 oktober 2020
Tijd: 16.00-17.00
Heb je vragen over de Kennis Break? Of wil je graag sparren over een opleiding die bij jou past? Dan kun je bellen naar 020 - 211 15 54. Onze adviseurs staan van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur klaar om al jouw vragen te beantwoorden.