Goed doen en in waarde groeien
Maatschappelijk impact maken met je bedrijf of merk? Dat lukt niet met mooie praatjes, maar wel met een weloverwogen marketingstrategie gericht op partnerships die optimaal aansluiten bij jouw purpose. Zodat je goed doet én in waarde groeit. Wat een purpose partnership precies inhoudt en hoe je die start, ontdek je tijdens onze gratis Kennis Break op 1 september van 16-17.00. Purpose marketeer Laurien van Unen deelt ervaringen en tips met jou. Denk en praat je ook mee?
Vanuit haar bedrijf ConnectingBrands realiseerde Laurien eerder projecten met Unilever, Zwitsal, Magnum, Aegon, Koninklijk Theater Carré, Maarten van der Weijden Foundation, Koninklijk Concertgebouw, Siemens Nederland en Luxor Theater.
Na het volgen van de Kennis Break weet je wat jouw purpose is en hoe je van daaruit de samenwerking aangaat met de passende sociale of culturele partners. Bovendien beschikt je dan over de elementaire tools om acties te ondernemen die maatschappelijk het verschil maken en waar je zowel klanten als medewerkers aan je bindt.
Door: Laurien van Unen
Heb je vragen over de Kennis Break? Of wil je graag sparren over een opleiding die bij jou past? Dan kun je bellen naar 020 - 211 15 54. Onze adviseurs staan van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur klaar om al jouw vragen te beantwoorden.